[email protected]

Графік роботи:

пн - пт: 09:00 - 18:00

09117, Україна, Біла Церква, Бульвар Олександрійський, 14А/22

UA

RU
Каталог
  • Гарантія

Гарантія


Компанія Елан Груп надає гарантію на товари, куплені в нашому інтернет-магазині.

 

Компанія Елан Груп забезпечує гарантійне обслуговування товарів.

 

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

 

 

Перш ніж розпочати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитись з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації – це допоможе не допустити можливих проблем у разі неправильного використання товару.

 

Право на гарантію та безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон.

 

Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну всі документи, що додаються до товару під час його продажу. Гарантійний талон знаходиться в комплекті разом з товаром, він може бути розміщений на першій або останній сторінці оригінальної інструкції до товару.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

 

 

Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну Сервісним Центром за дотримання таких умов: наявність заповненого гарантійного талона з печаткою продавця; наявність документа, що підтверджує оплату товару; товар у повній комплектації та упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені товаром.

 

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

 

Також «Закон про захист прав споживача» свідчить: товари належної якості, виготовлені на замовлення у певному кольорі, або розмір за договором між продавцем та покупцем без дефектів поверненню не підлягають.

 

Товар випускається відповідно до розробленої технічної документації виробника та відповідає їм.

 

Товар, виготовлений на замовлення покупця, і має якісь виробничі дефекти підлягає ремонту з допомогою продавця чи виробника.

 

Дефекти, що виникли з вини виробника чи монтажників, усуваються за рахунок виробника, продавця чи монтажників без додаткових витрат покупця.

 

Дефекти, що виникли з вини покупця, усуваються з допомогою покупця.

 

Товар, виготовлений на замовлення, згідно з техзавданнями покупця, і відповідний зазначеним габаритним розмірам, комплектації та зображенню може не співпадати з очікуваннями покупця в будь-яких моментах, якщо ці моменти не обумовлені заздалегідь.

 

Товар належної якості, поставлений покупцю в розібраному вигляді і не має виробничих дефектів, може бути повернутий лише у випадку, якщо на ньому немає слідів складання або самостійних змін конструкції, збережено товарний вигляд, упаковка та у наявності всі документи, що підтверджують факт покупки. Можливість повернення обговорюється кожному за конкретного випадку.

 

Термін ремонту чи заміни товару обговорюється для кожного конкретного випадку.

 

Щоб використати можливість повернення товару, будь ласка, переконайтеся що: товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей; товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; збережено всі ярлики та заводське маркування.

 

 

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару провадиться лише за наявності висновку Сервісного Центру про те, що умови експлуатації не порушені.

 

 

Якщо Ви отримували товар перевізником - його можна відправити також перевізником. Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його Вам або повернемо гроші.

 

Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

 

Якщо у гарантійний період куплений товар вийшов з ладу з вини виробника, і не може бути відремонтований у Сервісному Центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: товар із повною комплектацією; гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату; висновок Сервісного Центру з відміткою у тому, що товар має «істотний недолік».

 

 

Сервісний Центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо: відбулося природне зношування або було вичерпано ресурс; порушена безпека гарантійних пломб; є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо), що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушено правила використання, зберігання та транспортування, викладені в експлуатаційних документах; відбулися ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); було зроблено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару; мають місце ушкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі чи неправильним підключенням до електромережі; пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням; неправильно заповнений гарантійний талон; серійний номер не можна встановити.

 

Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі за адресою:

м.Біла Церква, вулиця Спартаківська, 22, з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 17-00.

 

У разі виникнення додаткових питань щодо гарантійного обслуговування, повернення, обміну та сервісного обслуговування Ви завжди можете звернутися до нас за телефоном: 067 503 79 37 або написати нам листа за адресою: [email protected].

Купити з доставкою по Україні

Офіційний сайт

© Елан Груп 2025

elan.in.ua Viber elan.in.ua Telegram